sunnuntai 3. tammikuuta 2010

Heja Zlatan

Barcelona var värdelösa igår, Zlatan var totalt värdelös. Jag snackar givetvis om hemmamatchen mot Villareal på Camp Nou. Zlatan fick inte mycket gjort, även om han glänsade till ibland. Han blev surare och surare på domaren, likt Xavi och Puyol, ju längre matchen gick. I slutet stämplade han en Villareal-spelare. Måste nog vara århundradets stämpling. Han hoppade med BÅDA fötterna på en oskyldig spelare. Världsklass.

Finland åkte ut Junior-VM inatt mot USA. Så jävla otur. En match som var en kopia av Ryssland-matchen. Finland skjuter 40 skott, men är så jävla ineffektiva. Man hade tydligen dominerat, men icke. Nåja, nästa år! Då jääävlar!

***

Idag har jag joggat. Jag gjorde det direkt då jag vaknade. Skönt, men samtidigt väldigt jobbigt. Det blev en kort joggingrunda, men jag sprang fullt i princip hela vägen för att få igång andningen ordentligt. Jag sprang 2 km med hårt tempo. Jag var helt slut då jag kom hem. Imorgon ska jag förmodligen jogga igen, för att sedan träna på kvällen med laget.

Förresten, alla ni som har tillgång till världens bästa program, nämligen Spotify. Lyssna på Hey Stoopid-albumet med Alice Cooper. Så jävla bra. Ett av världens bästa Hard Rock-album enligt mig!

Just det, Sara är bäst.

Mathias

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti